Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

 

Kupując meble od SKyWood, masz pewność, że towar jest najwyższej jakości. Produkty standardowe dostępne na stronie możesz reklamować w okresie do 2 lat od dnia przyjęcia zamówienia. W przypadku, kiedy produkt jest objęty innym okresem gwarancyjnym, informacja na ten temat jest umieszczona w karcie gwarancyjnej lub na potwierdzeniu dostawy. Takim zasadom podlega każdy zakupiony produkt dostępny na stronie.


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SKyWood Amadeusz Lesiak
Skośna 45

30-383 Kraków


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SKyWood Amadeusz Lesiak
Skośna 45

30-383 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl